ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:احمد نوراللهی,ضد کیسه, توسط saied |

احمد نوراللهی در بازی فردا پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: باید ملوان را شکست دهیم و چاره‌ای جز این نداریم. بازی در انزلی و آب و هوای خاص شمال سخت است ولی می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم تا به رده‌های بالای جدول برسیم.

 

وی در خصوص اینکه دو بازی است که برای پرسپولیس به صورت ثابت بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: علی دایی به من اعتماد کرد و من هم تلاش کردم جواب اعتماد دایی را بدهم. برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش فراوانی انجام دادم و دایی هم به من کمک کرد تا به ترکیب اصلی برسم.

 

این بازیکن تصریح کرد: بازی کردن در پرسپولیس بسیار دشوار است و از آن دشوار‌تر رقابت کردن در این تیم بزرگ است. درست است که سرمربی، هر بازیکنی که آماده‌تر باشد را به میدان می‌فرستد اما برای همه ما مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.

 

نوراللهی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرده روزی از لیگ یک به پرسپولیس و لیگ برتر برسد خاطرنشان کرد: می‌خواستم این فصل در لیگ برتر بازی کنم اما اصلاً فکر نمی‌کردم که در 21 سالگی برای پرسپولیس به میدان بروم. آرزویم حضور در پرسپولیس بود ولی نه به این زودی.

 

وی درباره اینکه چرا خشن بازی می‌کند، عنوان کرد: پست من هافبک دفاعی است و لازمه حضور در این پست خشونت است. من در لیگ یک از این خشن‌تر بودم و این خاصیت پست من است.

 

هافبک پرسپولیس در مورد خصوصیت شوت‌زن بودنش هم گفت: فصل گذشته در لیگ یک بیشتر شوت می‌زدم و کلاً شوت زدن را دوست دارم. دایی هم من را برای این کار آزاد گذاشته و هر وقت فرصت شود شوت می‌زنم.



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت10:54---29 مرداد 1393
امیدوارم این بازیکنایی نباشه که واس خودشیرینی ازپرسپولیس تعریف کنه.تاحالا که نبوده
پاسخ:نه جوون خوبیه ایشاالله بهتر هم میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: